Wednesday, October 26, 2016

Beste Forex Volatiliteit Aanwyser

Forex Volatiliteit Indicators Volatiliteit aanwysers wys die grootte en die omvang van prysskommelings. In 'n mark is daar tydperke van hoë wisselvalligheid (hoë intensiteit) en 'n lae wisselvalligheid (lae intensiteit). Hierdie periodes kom in golwe: lae wisselvalligheid word vervang deur die verhoging van wisselvalligheid, terwyl na 'n tydperk van 'n hoë wisselvalligheid daar kom 'n tydperk van lae onbestendigheid en so aan. Wisselvalligheid aanwysers te meet die intensiteit van prysskommelings, die verskaffing van 'n insig in die mark aktiwiteit vlak. Forex Volatiliteit Aanwysers: Die metode van die gebruik Volatiliteit aanwysers Lae wisselvalligheid dui op 'n baie min belangstelling in die prys, maar op dieselfde tyd wat dit herinner dat die mark rus voordat 'n nuwe groot skuif. Lae wisselvalligheid periodes gebruik word om die opstel van die tempo ambagte. Byvoorbeeld, wanneer die bande van die Bollinger bands aanwyser druk styf, Forex-handelaars verwag 'n plofbare tempo manier buite die bands limiet. 'N reël is: 'n verandering in wisselvalligheid lei tot 'n verandering in die prys. Nog 'n ding om te onthou oor wisselvalligheid is dat terwyl 'n lae wisselvalligheid kan hou vir 'n lang tydperk van die tyd, hoë wisselvalligheid is nie so duursaam en dikwels verdwyn gouer. CommentsBest Forex Trading System Volatiliteit Indicators Volatiliteit Aanwysers kan gebruik word om 'n beste forex stelsel of handel strategieë geskik vir verhandeling Aandeel ontwikkel. Beursverhandelde fondse. Forex. Kommoditeite. Effekte. Futures. ens Tegniese ontleding van finansiële markte is die studie van die mark aksie met behulp van die prys kaarte om toekomstige prys rigting voorspel. Die basiese filosofie van tegniese ontleders is dat alle faktore wat die prys beïnvloed vinnig word weerspieël in die prys en die studie van die prys aksie kan toekomstige prestasie te openbaar. Tegnici is gemoeid met die tendense geïmpliseer deur die verlede data, kaarte en tegniese aanwysers. Baie is van mening dat die geskiedenis herhaal homself in die markte. 'N Fundamentele ontleder aan die ander kant probeer om die intrinsieke waarde van 'n sekuriteit bepaal in 'n poging om toekomstige prestasie te voorspel. Soos Charles Dow, 'n pionier van tegniese ontleding in die laat 1800's het die mark verminder om 'n bloedlose uitspraak alle kennis dra oor finansies, beide plaaslike en buitelandse. Ander bekende pioniers in die vroeë helfte van die 20ste eeu sluit W. D. Gann en R. N. Elliott. Oor die dekades en veral met die aanbreek van die rekenaar ouderdom, het tegniese ontleding gegroei in gesofistikeerdheid en gewildheid en word wyd toegepas in die ontleding van markte vandag. Om die waarheid te mees aanlyn makelaars en handel platforms bied 'n gratis kartering packages. xa0 Tegniese ontleding word gebruik om handel intreevlakke asook teikens te identifiseer vir die neem van 'n wins of verlies. Daar is baie gebruik in tegniese ontleding aanwysers en lees van 'n boek oor die onderwerp is geneig om 'n meer verward as ooit verlaat. Die belangrikste punt is dat jy nie nodig het om elke aanwyser om suksesvol handel te leer ken. Trouens, is 'n groot slaggat vir diegene begin in die handel gebruik van te veel aanwysers in hul ontleding en sodoende oormatige bemoeilik die handel proses. Die meeste handelaars gebruik net 'n handjievol van aanwysers om handel te dryf. Dit is egter goed om te weet dat ander aanwysers bestaan ​​en dat daar handelaars daar buite wat 'n ander siening oor wat jou ontleding dui daarop. Hieronder is 'n lys van gewilde wisselvalligheid aanwysers met verdere verduidelikings op die skakels. Dit is 'n verduidelikende artikel eerder as 'n kommentaar oor die effektiwiteit van die aanwyser. Dit is nie nodig om te leer hoe om hulle almal toe te pas en weer Ek beklemtoon dat die meeste handelaars slegs 'n paar te gebruik in hul handel. Wisselvalligheid in finansiële markte is 'n maatstaf van die prys variasie van 'n mark met verloop van tyd. Wisselvalligheid aanwysers wys die grootte en die omvang van die prysskommelings van 'n finansiële instrument. Markte verander van tydperke van hoë wisselvalligheid (wye skommelinge in pryse) lae wisselvalligheid ( 'n afname in skommelinge in pryse). Tipies, markte meer wisselvallig in 'n omgewing van vrees of paniek. Kennis van die historiese wisselvalligheid van 'n mark kan handel strategie te help, want dit gee die handelaar 'n beter idee van hoe pryse veel pryse sal wissel in tye van hoë en lae wisselvalligheid. Beste Forex Trading System Terug na bo beste Forex Trading System: Volatiliteit IndicatorsHow om die Chaikin wisselvalligheid aanwyser Dit is wisselvalligheid wat uiteindelik verantwoordelik vir 'n handelaars wins, want as 'n mark beweeg nie gebruik, dan is daar geen manier om geld te maak uit Dit. Die dus van kardinale belang om die tye te herken wanneer wisselvalligheid optel as dit bied die beste geleenthede om ambagte te maak. Soos handelaars, weet ons dat wisselvalligheid dikwels pieke op sekere tye, byvoorbeeld wanneer die Europese en Amerikaanse sessies crossover. Dit sou egter nog beter wees as daar was 'n aanduiding dat die veranderinge in wisselvalligheid meer wetenskaplik kan bewys, en die Chaikin wisselvalligheid aanwyser het ten doel om juis dit te doen. Ontwikkel deur Marc Chaikin, die Chaikin wisselvalligheid aanwyser toon wisselvalligheid deur die berekening van die verskil tussen die hoë en lae vir elke tydperk of handel bar. Dit meet die verskil tussen twee bewegende gemiddeldes van 'n geweegde opeenhoping verspreiding lyn. Dit verskil dus van die eenvoudige Gemiddelde Ware Range (ATR) aanwyser omdat dit nie rekening vir gapings. Hierdie aspek is goed vir 'n kort termyn handelaars gapings dikwels voorkom oornag en kan veroorsaak dat pieke in wisselvalligheid te onderbeklemtoon. Die Chaikin aanwyser egter toon presies wanneer die mark begin om te beweeg. Die verstek links by 10,10. Die Chaikin in aksie Die groot ding oor die Chaikin aanwyser is dat dit dikwels pieke op ongeveer dieselfde tyd elke dag. Dit beteken dit is die ideale hulpmiddel om te help om jou ambagte tot tyd. Neem 'n blik op die grafiek hieronder vir GBPUSD en jy kan sien wat ek bedoel. Die Chaikin aanwyser dalings in die vroeë oggend Asiatiese sessie voor klim hoër as Europa en die VSA oop vir besigheid. Trouens, die aanwyser pieke 14:00-16:00 GMT elke dag in die grafiek. Wat dit beteken is dat die Chaikin bied 'n groot gids oor wanneer om te betree en sluit 'n posisie. Soos jy kan sien, wanneer die Chaikin is onder 0, daar is nie veel aan die gang in die mark. Die in hierdie tye wat jy moet onthou van handel en wag vir die Chaikin om jou te vertel wanneer dinge ryp. Chaikin is dus uitstekend vir die beperking van die geneigdheid om overtrade. Sodra die Chaikin begin beweeg afgelope 0, kan jy 'n handelsmerk te betree, miskien met 'n ander bewegende gemiddelde crossover of spilpunt vlak as jou gids. As jy 'n sterk sein te kry en die Chaikin het verlede verskuif 0 dan is dit 'n groot kans om jou handel te betree. Sodra die Chaikin pieke, jy weet dat jy kan begin om te dink oor die sluiting van jou handel. Jy weet ook dat dit sal wees 14:00-16:00 GMT elke dag. Wat sin maak, want die Europese markte te sluit om 16:30 GMT. Dit is hierdie reëlmaat dat die Chaikin aanwyser 'n noodsaaklike hulpmiddel vir diegene wat maak 1-2 forex ambagte per dag kan maak. Meer: Is self-sabotasie die vernietiging van jou forex tradingEffective Forex Volatiliteit Indicators Revealed Kennis van die toestand van die mark wat jy is in kan 'n voordeel wees om jou handel en dit kan gedoen word met die hulp van 'n paar forex wisselvalligheid aanwysers. Basies die mark sal beweeg in die volgende 4 voorwaardes Neigings en Stil Neigings en wisselvallige wissel en Stil wissel en wisselvallige Die rede waarom jy nodig het om te weet die toestand van die mark is, want dit sal bepaal watter handel strategie wat jy hoef te gebruik maak om winsgewend. Daar is geen one size fits all strategie wat werk op alle marktoestande as verskillende mark toestand vereis verskillende handel metode. Wat werk vir 'n trending mark kan nie werk in 'n wissel mark en omgekeerd. In hierdie post, sal ek deel met jou 'n paar forex wisselvalligheid aanwysers dat ek dikwels gebruik om my te help kyk die markonbestendigheid voordat ek begin om my handel te doen. 1) Bollinger Bands: Jy moet gehoor het van die BB soos dit algemeen in die handel boeke en kursusse word genoem. Die Bollinger bands bestaan ​​uit 'n boonste en 'n onderste band wat die kandelaars koevert en dit is deur middel van hierdie bands wat jy die markonbestendigheid vertel. Bollinger Bands aanwyser Wanneer die Bollinger bands saam benoud, jy is in 'n lae wisselvalligheid mark. Wanneer hulle ver van mekaar, jy is in 'n mark van hoë wisselvalligheid. Een goeie gebruik van hierdie aanwyser is om jou te help die forex tempo handel. 2) Gemiddelde Ware Range aanwyser: Hierdie aanwyser kan gebruik word om jou 'n meter van die omvang van die mark te gee. Normaalweg is dit as 14 en afhangende van die tyd wat jy is in, sal dit bereken vir jou 'n gemiddelde ware omvang van die 14 kandelaars. As jy handel dryf die daaglikse grafiek, sal dit bereken vir jou die gemiddelde ware omvang gebaseer op die 14 dag kandelaars. Hoe hoër jy sien dit aanwyser beweeg, hoe meer wisselvallig is die mark en die onderste jy sien dit beweeg, hoe minder wisselvallig is die mark. Na wete die wisselvalligheid van die mark, moet jy om uit te vind of die mark trending of wissel sodat jy kan besluit op die tipe handel strategie te gebruik. Hier is die 2 forex aanwysers wat ek gebruik om die beweging van die mark 1) Moving Gemiddelde vertel: Ten einde om te sê of die mark nie trending of nie, kan jy teken 'n 200 EMO en dan lees die helling van die EMO. As dit is skuins op, jy is in 'n uptrend en indien dit skuins af, jy is in 'n verslechtering neiging. 2) ADX aanwyser: Dit is nog 'n aanduiding wat jy kan gebruik om te sê of die mark trending of wissel. Wanneer die mark trending, kan jy sien hierdie aanwyser wys en beweeg bo die vlak 25. As die mark is wat strek, sal hierdie aanwyser bly gewoonlik onder die vlak 25. Met hierdie 4 forex wisselvalligheid aanwysers, sal jy nou in staat wees om te vertel wat marktoestande jy in en uiteindelik besluit op jou handel strategie wat die beste handel in daardie spesifieke omstandighede kan. Op hierdie manier, kan jy jouself te verhoed handel blindly. Seeking Volatiliteit aanwyser geword Augustus 2008 Status: Wees dankbaar vir enige en alle winste 103 Posts Ek wil graag 'n aanduiding vir die MT4 platform wat vir my 'n relatiewe mate van die wisselvalligheid sal gee te vind vir 'n geldeenheid paar. Ek soek na terug te hou op ambagte wanneer wisselvalligheid is aan die kwyn en ek het 'n manier om dit te verander in wisselvalligheid te meet. Met ander woorde ek probeer kap vermy. Ek is reeds bewus van die ADX (Gemiddeld Directional Beweging Index) en die BWI (bandwydte, dit wil sê Bollinger aanwyser) en het daardie getoets en ek is op soek na iets wat meer reaktief om veranderinge in wisselvalligheid. As jy in staat is om my te stuur in die rigting van so 'n aanwyser behalwe die bogenoemde twee is, sal ek seker waardeer die hulp. Hoop dit is die regte forum vir hierdie vraag (maar ek dink as ek dit sal verkeerd iemand vrywilligers om my uit te stryk - LOL). Baie dankie by voorbaat vir enige hulp, Rich geword Augustus 2009 Status: Lid 155 Posts Ek wil graag 'n aanduiding vir die MT4 platform wat vir my 'n relatiewe mate van die wisselvalligheid van 'n geldeenheid paar sal gee te vind. Ek soek na terug te hou op ambagte wanneer wisselvalligheid is aan die kwyn en ek het 'n manier om dit te verander in wisselvalligheid te meet. Met ander. Die manier waarop ek meet wisselvalligheid is wanneer die twee het 'n klein bars vir 'n rukkie wisselvalligheid is laag, wanneer die bars is groter die wisselvalligheid is hoog. 'N maklike manier om dit te sien is om volume te kyk. Wanneer daar 'n lae wisselvalligheid die volume bars is klein en omgekeerd. Gewoonlik, as 'n reël, wisselvalligheid is baie laag tussen Noon-Midnight (EST) en die wisselvalligheid optel skerp tussen middernag-Noon (EST). Laat my weet as jy 'n manier om voordeel te trek uit handel wanneer wisselvalligheid is hoër vind. Hoop dit help. Dankie vir die antwoord uiteindelik - ek bedoel uiteindelik, dankie vir die antwoord. O skiet, hulle albei klink verkeerd, maar jy weet wat Im probeer sê. My probleem met die gebruik van die bars is dat hulle opneem relatiewe gedeeltes van die skerm te danke aan die outomatiese skalering van die MT4 platform en dit is werklik maklik om misgis wat 'n quotlittlequot bar of 'n quotbigquot bar is as jy beweeg van een currpair na 'n ander. Dankie, fguru, vir die mq4. Ek sal seker probeer dit. Maar die probleem met die gebruik van 'n volume aanwyser in forex is dat sonder 'n sentrale skoonmaak van die huis vir ambagte. Eintlik is Deel Data nie misleidend, want dit meet die hoeveelheid prysveranderings per maat wees. 'N Sentrale skoonmaak van die huis is nie nodig nie. Ek vind dit 'n baie betroubare manier om veranderinge in wisselvalligheid meet wees. As die prys veranderinge per maat val af, belangstelling in die mark dalings. Dit is die rede waarom die volume bars is gewoonlik baie klein tussen Noon-Midnight (EST), want niemand het regtig 'n belang in hierdie tyd. Die werklike vraag is hoe gaan jy om voordeel te trek uit handel wanneer wisselvalligheid is hoër. Ek wens dit so eenvoudig as wat dit makliker maak om voordeel te trek wanneer wisselvalligheid is hoër was. Enige idees Ive eintlik gekom om dat die meeste van die nuwe geewhiz dinges vind. Wel, om eerlik te wees, suig. Moenie my verkeerd verstaan ​​nie al is, dit is goed om te weet hulle is daar buite en ek glo dit is deel van die leerproses. Ek het deur die fase van die bevestiging van 'n nuwe ding vir my kaart en probeer dit uit om te sien of dit quotspokequot vir my. Baie min het eintlik maar Im 'n redelik eenvoudige mede. Wel, wat my dien reg, dink ek. Ek het net geweet dat wanneer ek in wat ek oorweeg om 'n humoristiese eenkant gegooi (a wegwerp lyn, as jy wil) oor 'n geewhiz dinges, dat iemand dit sou neem as 'n ernstige begeerte om 'n nuwerwetse gadget om die forex handel met te vind . En dit is 'n probleem in 'n forum waar ons geneig is om 'n verkorte weergawe van wat ons probeer om uit te spreek. Maar ek kon nie net vind 'n tong-in-die-kies emoticon te plaas nadat inskrywing. Mea culpa. Ive het bevind dat die beste aanwysers is dieselfde standaard kinders wat kom in MT4. En ek waardeer die moeite nog ontnuchteren ander noob van die behoefte aan 'n heilige graal aanwyser en in noob-agtige mode paal dit op die reeds groot hoop van meestal nutteloos aanwysers stapels tot die onsuksesvolle noobs grafiek vind. Nie my styl nie my bedoeling met hierdie draad. Maar ek moet seker verduidelik in my eerste plasing toe ek hierdie draad dat ek sedert die einde van 2003 is die handel die forex en gereeld uit 300 tot 500 pitte per week geskep. handel meestal vier dae weke. Hoewel dit nie die mees suksesvolle forex handelaar daar is, ek doen in orde. Met die navraag in hierdie draad Ek is op soek na 'n manier om 'n reeds redelik suksesvolle handel metode aanpas (of verder te verbeter). Spesifiek het ek opgemerk dat wanneer die H1 tot stilstand kom trending en begin wissel, wat die normale seine wat my my inskrywing het soms beland skep van 'n handel wat gaan in 'n tjop wat nie meer die handel stelsel kies wat oorspronklik verwag 'n draai bevoordeel. In 'n ergste scenario, sal my stop getref - 'n scenario baie van ons is vertroud met. Dit ontwikkel na 'n nouer reeks bars is soms moeilik om te bepaal wanneer 'n mens nie die currpair grafiek vir 'n paar uur het hulle besoek en die outoskalering kenmerk van MT4 gemaak die bars verskyn relatief groter al is dit in 'n nouer reeks. So die oog lees van die bars kan die relatief strenger reeks nie agterkom nie. So ek is op soek na 'n aanduiding dat die situasie vir my sal monitor en gee my 'n onmiddellik herkenbaar teken dat die hoë-laestrek aansienlik vernou. Bollinger Band (BB) is agter 'n bietjie te veel vir my en die standaardafwyking bulte verdraai die bandwydte aanwyser (BWI), my nie vertel wat ek wil om vinnig te sien. Maar ek doen die opmerking quotnew Albert Maritz thingamabobs dat niemand behalwe 'n paar klein kleinhandel handelaars op 'n forum is usingquot (ook geen oortreding vir enigiemand hier) in reaksie op my oorspronklike plasing verwerp. Teen daardie lyn van redenasie geen vordering sal ooit gemaak in tegniese handel en Williams, Bollinger, Donchian en Wilder sou nooit geproduseer en verfynde aanwysers dat duisende van die handelaars suksesvol gebruik en vertrou op vandag. Sou iemand ernstig beweer dat elke stap in tegniese handel is ontwikkel en geslyp en dat ons nou verby die ouderdom van innovasie en die skepping. Persoonlik, ek sag verwerp die idee. So om terug op die onderwerp te kry, probeer ek om uit te vind as iemand 'n objektiewe aanduiding dat styf n vinnig vernou reeks op H1 sou meet het gekodeer. Om te verwys na my vorige post (7) As ek verder hieroor dink, een ding wat sal werk sal óf 'n reeks aanduiding dat die swaai hoogtepunte gemeet aan laagtepunte swaai en lees dit uit soos 'n lyn grafiek of 'n histogram wees. Nog sal iets wat die afstande tussen fraktale hoogtepunte en fraktale laagtepunte gemeet en lees met 'n wissel numeriese waarde wees. Voorwaarts en daarbo OK. Aangesien 'n prentjie is gesê die moeite werd 'n duisend woorde te wees (of is dit 10000) Ek sal staatmaak op 'n skerm geskiet om my punt oor te dra (kliek op aangeheg GIF lêer). In hierdie skoot van die EU (EURUSD) H1 van vandag, hierdie currpair het 'n aanloop wat veroorsaak dat die BB om uit te gaan om hul 2.0 standaardafwykings. Dan vernou die tralies af na 'n reeks van ongeveer 37 pitte (1 rooi pyl). Maar as ek vertrou op 'n BWI (Bollinger Bandwydte aanwyser) om wisselvalligheid te meet, wanneer ek aangekom het om te kyk na hierdie currpair, die BWI toon vir my 'n 298 pit bandwydte (kyk na die reg in die prentjie). Dit is te stadig vir my - dit wil sê sloerende. Dit isnt tot 11 uur later dat die BWI my sal wys 'n bandwydte van 30P (2 rooi pyl). Ek is op soek na iets wat vir my 'n vinniger aanduiding dat wisselvalligheid (en omvang) ver gedaal het, sal gee. Ek beslis cant gebruik BB met hul afhanklikheid van 'n ineenstorting standaardafwyking. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Julie 2010 Status: Groot verwagtinge te maak grotes 1368 Posts Enige Sterkte met jou soektog Indien nie, ek dink ek het net gestruikel oor Mark Whistlers Volatiliteit Verligte boek (check www. wallstreetrockstar / Smart /) en hy beweer dat hy 'n golf prys massa (aanwyser) dat wisselvalligheid van 'n skaal van 0 meet aan 1 en hy aangepas ook die BB standaardafwyking instelling om rekenskap te gee data / inligting verlies met 1,2 het - 3.2 afhangende van die tydperk omgewing, draai dit in 'n voorste eerder as 'n sloerende aanwyser. Ek is nog steeds die bestudering van sy boek amp luister na 'n paar van sy aangeteken seminare op die webwerf fxstreet (www. fxstreet / soek / contr. B-02287c7713b8). Check dit uit en as jy hom beter te verstaan ​​of iets van belang optel as 'n meer ervare fx handelaar as ek, pls leidraad my in, soos Im nog steeds probeer om die klere te leer en kry my voete nat. Lae risiko laag Stres Hoë Beloning hoë waarskynlikheid ambagte Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 2 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte Webwerf


No comments:

Post a Comment