Friday, October 21, 2016

Swing Trading Spy Options

Swing Trading opsies strategieë Oor die afgelope paar maande, I8217ve het verskeie e-pos vra my vrae oor Swing Trading opsies strategieë en hoe ons handel strategieë toe te pas om die opsies mark. Oorspronklik, het ek besluit teen die bespreking van opsies, want ek wou breedvoerig fokus op swing handel en dag handel aandele, Futures en geldeenhede. Ek het gedink dit was meer as genoeg vir die meeste mense om te begin leer oor die markte en ek het altyd vertel my studente om weg te bly van swing handel opsies strategieë totdat hulle het 'n goeie greep op die maak van geld met werklike bates voordat ons na handel afgeleides. My op Swing Trading opsies strategieë Toe ek begin handel in die vroeë Nighties, my vordering was Voorrade, kommoditeite, indeks Futures, Stock Options, Forex. Teen die tyd dat ek begin handel opsies ek reeds genoeg oor die markte en meer belangrik oor risiko om redelike goeie handel besluite te neem geweet. Maar om terug te kyk, as ek begin handel opsies in plaas van ander markte, Ek twyfel of ek sal die nodige stigting en dissipline om suksesvol te wees met opsies ontwikkel. Opsies Volatiliteit is die sleutel tot sukses Een van die grootste redes waarom beginners hardloop in die moeilikheid wanneer hulle die eerste keer swing handel opsies strategieë begin is omdat hulle nie die basiese begrip van geïmpliseer wisselvalligheid en hoe geïmpliseerde wisselvalligheid kan beïnvloed en verdraai die prys van opsies. Het jy geweet dat opsies kan verhoog en waardevermindering gebaseer op eenvoudige persepsie en niks meer het jy geweet dat op 'n punt wat tydens die ineenstorting van die aandelemark van die 87, BEIDE die oproepe en die wan in waarde toegeneem 'n paar keer oor, bloot omdat van die vrees dat beleggers in die mark te plaas Ja, met opsies die belangrikste faktor is nie mark rigting, maar toekomstige persepsie van die prys of geïmpliseer wisselvalligheid wat die markte mening van die aandele potensiaal beweeg, of die markte verwagting van die toekoms toon gebring. Ek kan die volgende 2 ure te verduidelik aan jou die tegniese definisie van geïmpliseer wisselvalligheid en opsies pryse. Ek gebruik word om 'n obsessie met die Black-Scholes model en waarskynlikheid berekeninge en I8217m gaan 'n klein storie met julle deel. Dit het 'n groot impak op my swing handel opsies strategieë en hoe ek gebou my strategieë na hierdie ongelukkige gebeurtenis plaasgevind het. My persoonlike Options Trading Story Ek onthou die eerste keer dat ek lees Options as 'n strategiese belegging (die Bybel op die handel opsies) die boek was meer as 800 bladsye en ek onthou lees elke bladsy en dink dat hoe meer ek leer oor geïmpliseer wisselvalligheid en al die verskillende strategieë, hoe meer winsgewend ek gaan word. Ek onthou begrip dat as jy opsies wat 'n hoë wisselvalligheid het verkoop dan op die lange duur sal jy geld maak, want statisties opsies sal gaan na billike waarde so met verloop van tyd sal jou geld te maak deur die verkoop van duur opsies en koop dit terug wanneer wisselvalligheid is laag. Dit het vir my sin, want ek natuurlik dink in terme van waarskynlikheid en dit was niks meer as om iets duur en om ontslae te raak van dit wanneer dit goedkoop was. In elk geval, ek het baie opgewonde en storm uit na die volgende oggende Beleggers Business Daily kry op die nuus staan ​​(daar was geen internet en die volgende day8217s papier kom by 20:00 die vorige aand). Ek onthou die koerant het 'n opsies tafel wat maak dit baie maklik om al die opsies pryse wat daardie dag was verhandel kry. Dit sou my gee ten minste 'n idee van wat om te kyk vir en wat wat goedkoop of duur wisselvalligheid wyse. Ek beland pluk sowat 5 voorrade en hulle was almal tegnologie-aandele en die wisselvalligheid op hulle was baie hoog, ek bedoel hierdie suiers is twee tot drie keer wat ander opsies is op met 'n soortgelyke risiko en trefprys geprys geprys. Ek het gedink ek is regtig baie geluk hier en die volgende oggend het ek beland verkoop ongeveer 5,000 miljoen se premie wat sowat 3 weke oor voor verstryking het. Ek het gedink ek ontdek die Options Trading Heilige Graal Ek het gedink ek het baie goed en couldn8217t glo my geluk, ek het gedink ek het gevind dat die goud aan die einde van die reënboog, maar natuurlik en enigiemand who8217s ooit verkoop opsie premie sal jou vertel dat die tyd begin beweeg baie stadig wanneer jy verkoop opsies. As tyd in jou lewe gaan deur te vinnig, ek stel voor jy verkoop 'n paar premies en al van 'n skielike weke sal deur gaan soos maande. Om terug te kom my storie, binne die volgende 4-5 dae, elkeen van die opsies wat ek dramaties verkoop verhoog in prys. Een voorraad het uitgekoop, die ander voorraad gehad ongelooflike verdienste en die ander het net af. Dit is wanneer ek uitgepluis het iets baie belangrik en ek wil hê jy moet dit verstaan ​​sonder die verlies van jou hemp. Wanneer opsies is té duur, daar is gewoonlik 'n baie sterk onderliggende rede hiervoor, net soos wanneer jy gaan na die renbaan en die beste perde uitbetaal 2-1 terwyl die perde wat is minder geneig om te wen het kans 10 tot 20 tot 1, there8217s n rede hiervoor en tipies it8217s reg op die geld. My rede vir wat jy vertel hierdie storie is wil, want ek don8217t jy om ontslae te vasgevang in die Grieke, omdat hulle nooit het my gehelp om 'n pennie handel opsies. Al die sagteware programme wat jy vertel watter opsie is duurder of watter opsie is goedkoop is groot, maar die probleem is hulle don8217t jou vertel hoekom die opsie is goedkoop of hoekom it8217s duur en indien die opsie het 'n pols of enige ander soort van volume om dit dit sal tipies 'n hoë of lae geprys as gevolg van 'n onderliggende rede en dit is iets wat die Grieke sal jy nooit vertel en dit het baie meer impak op die opsies prys as enige wiskundige of statistiese berekening ooit sal. Swing Trading opsies strategie wat nou dat jy 'n bietjie oor hoe opsies regtig geprys verstaan ​​werke sal ek 'n groot swaai handel opsies strategie met jou dat jy dadelik die meeste finansiële markte kan toepas deel. Hierdie strategie neem geïmpliseer wisselvalligheid in ag, sodat jy sal te koop wees beide oproepe en sit wanneer hulle goedkoop of wanneer geïmpliseer wisselvalligheid is aan jou kant. Soos meeste van julle weet, I8217m nie 'n toonbank tendens handelaar, dit beteken ek altyd die tendens volg en probeer om nie te bemark tops of bottoms haal, maar wanneer jy die handel opsies, wat handel dryf in die rigting van die tendens beteken koop opsies op duur pryse en verrekening hulle wanneer hulle is duurder, een manier om geïmpliseerde wisselvalligheid te bekamp, ​​is om 'n toonbank tendens metode gebruik. Ek don8217t tipies gebruik toonbank tendens metodes met bates, maar in hierdie geval is ons nie handel bates wat ons handel afgeleides van daardie bates, so ons het 'n bietjie anders te handel. Een van my gunsteling maniere om my aankope tyd te bemark uitputting patrone gebruik, it8217s 'n soortgelyke patroon om 'n stert Gap Patroon wat jy kan aflaai gratis op ons webwerf. (Kliek hier om stert gaping aflaai). Wat ons wil sien is 'n uitputting of indien daar geen gaping, ten minste 'n kroeg met 'n baie verskeidenheid wat oopmaak in een rigting en sluit in 'n ander rigting. Jy sal gewoonlik oor twee of drie keer per jaar op die meeste grootkapitalisasie-aandele wat nie sterk is trending. Koop Puts Wanneer Premium is laag in hierdie voorbeeld Valero Energy, 'n groot cap voorraad gaan deur 'n ommekeer toe die meeste handelaars verwag verdere opwaartse beweging. Dit is wanneer wisselvalligheid op die onderstebo is regtig hoog. As jy 'n oproep opsie te koop teen hierdie prys vlak, Ek twyfel of jy geld sou maak, selfs as die voorraad sou sowat 4 tot 5 punte. Die voorraad sal regtig hoef te sterk beweeg vir call opsies te hou wen, tensy die momentum sal vertraag en die wisselvalligheid sal afneem. 'N slim handelaar sou verkoopopsies te koop wanneer die voorraad begin afbreek. Die verkoopopsies sou so min wisselvalligheid dat selfs indien die mark het teen julle vir 'n dag of twee, sal die opsie wouldn8217t wisselvalligheid so laag dat die opsies prys waarskynlik nie te veel sal daal wees nie. Koop 'oproepe wanneer Premium is goedkoop in hierdie voorbeeld het ons 'n naby perfekte voorbeeld van 'n uitputting patroon om die negatiewe kant. Wanneer hierdie dag gebeur het, die verkoopopsies was erg duur, so erg dat as jy 'n put te koop hy dag voor die groot val, sal jy skaars sien geen verhoging in die prys. Maar as jy 'n oproep opsie gekoop rondom die tyd dat die mark onderste draaipunt bereik het en selfs as jy af was deur 'n paar punte, sal die wisselvalligheid so laag op die opsie dat dit skaars sal gaan teen julle. Hou Swing Trading opsies strategieë Eenvoudige Ek hoop hierdie kort artikel oor swing handel opsies strategieë het jy 'n paar idees oor jou eie opsies handel en hoe om saam te werk swing handel opsies strategieë sit. Onthou altyd dat geïmpliseerde wisselvalligheid is nie iets wat jy kan ignoreer en dit kan op 'n lewe van it8217s eie neem en verdraai die ware waarde van jou opsies kontrak. Ja, die mark kan word terwyl hulle opgaan en jou opsie kan afneem in waarde as gevolg van die market8217s persepsie van die toekoms is nie so optimisties soos dit was twee dae vroeër wens jou die beste, Roger Scott Senior Trainer Market GeeksIntroduction wil leer hoe om handel te dryf Aandeel soos 'n pro My swaai handel gids sal jy die rand wat jy nodig het om suksesvol te wees gee. Hier is die basiese beginsels: Jy sal 'n eenvoudige swaai handel strategie wat jou in staat sal stel om sirkels om die beginner handelaars wat jou sal voordeel trek uit New hardloop hier Lees die inleiding tot die verhandeling bladsy eerste om die meeste uit my webwerf Stap 1 te kry swaai leer. Hier is die basiese beginsels van die handel voorrade en bou 'n stewige fondament vir die komende jaar. Stap 2: Hier is die strategie. Stap 3: Lees die gevorderde artikels. Wat ander voorraad handelaars sê: Hi Craig, ek het net deur jou webwerf en ek moet sê, as 'n voorraad swing handelaar, bied jou meer aksie inligting gratis, (strategieë, ens) as baie kursusse Ive betaal groot geld vir. - Richard Ek geniet die nuusbrief. Dankie. Jou vrye handel kursus groot, maklik om te volg en dit werk baie goed. Dit het my handel omgedraai. Soos ek in my laaste e-pos genoem ek is baie duidelik 'n beginner handelaar, maar die laaste 2 weke het ek verhandel soos per jou kursus en het positiewe opbrengste op 7 uit 10 ambagte gehad. - Stephen Die inligting wat jy gelys het op jou werf is ten minste 'n minimum van 500 werd is, en ek is seker dat sommige mense sal met graagte betaal 1000. Ek gaan jou metodes te inkorporeer so gou as moontlik Vind jou webwerf is soos die vind van die Heilige Graal vir verhandeling en sy vrye - Tom Dan kry die slag gaan voort om die strategie deel van die werf. Nadat jy die Handelaars Aksie Zone strategie, dan verfyn jou vaardighede met 'n paar van die wenke en truuks in die gevorderde afdeling geleer het. Jy sal leer hoe om handel aandele swaai met 'n voorsprong Gewilde Artikels Op soek na die beste aandele handel te dryf Op hierdie bladsy vind ek 'n lys van die beste skandering en kartering dienste wat vandag beskikbaar is saamgestel. Wat gebeur as jy 'n verandering in die tendens kan voorspel en akkuraat byna 80 van die tyd wat dit is moontlik. Gereed om jou handel te neem na die volgende vlak Lees hierdie 10 prys aksie wenke en maak 2013 jou beste jaar ooit Advanced artikels Wil jy leer hoe om kort aandele met 'n beter akkuraatheid Hierdie artikel is vir jou. Hier is vier grafiek patrone wat ek graag om handel te dryf. Kyk uit vir hierdie patrone die volgende keer as jy 'n skandering hardloop. Leer hoe om Fibonacci retracements gebruik om terugskrywings vang in aandele. Market Commentary Die Elliott Wave beginsel is gebaseer op 5 kern Elliott golfpatrone, elk met harde-en-vinnig reëls, en 'n handvol van die riglyne. Hier meester instrukteur Jeffrey Kennedy gee jou sy wenke vir die toepassing van die Wave Beginsel om enige term, in enige mark, op enige tyd raam. Advertensies Stock Market sagteware Klik op 'n knoppie en hierdie sagteware program vir jou vertel wat aandele het histories wen ambagte tydens die huidige maand. Dit vertel jou ook presies wat vandag te koop en watter dag om te verkoop om 'n wins te maak. Daily Markanalise Kry belangrike gebeurtenisse vir die dag, tegniese setups en weerstand vlakke, sektor-analise en top aandele daaglikse afgelewer by jou posbus. Aanbeveel Lees Sien my lys van die top tegniese ontleding boeke wat ek dink elke handelaar moet besit. Meer Trading Kursusse Trading meesterplan. Dit is een van die beste swing handel kursusse beskikbaar. Swing Trader Guide - Dit is 'n huis studie kursus wat leer jy hoe om aandele te verhandel van voltydse swing handelaar Kevin Brown. Beginners: Hier is die BasicsDay en Swing Trading van die verkenners uitgestuur en verdienste en Stock Splits met oproepe, sit, Verticals Yster Condors. Ook - Neem voordeel van theta druppel met behulp van die Debiet Butterfly op die SPY. SplitMaster Agtergrond Gestig in 1999, SplitMaster is 'n opvoedkundige webwerf wat voorraad en opsie handel strategieë publiseer met 'n fokus op die dag handel en swaai handel, met behulp van opsies. Na aanleiding van die SplitMaster strategieë is 'n goeie manier vir Belegging Clubs of individuele handelaars om hul portefeuljes te sit om te werk. Gebruik te maak van enkele oproep of verkoopopsies of 'n kombinasie opsie-strategieë soos debiet - en kredietsaldo Butterflies, debiet - of Credit Yster Condors, ens het 'n paar fantastiese resultate vir ons strategieë geproduseer. Hierdie soort opsie kombinasies voorsiening te maak vir wins te maak of die onderliggende aandeel gaan styg of daal. Check uit al van ons strategieë en sien watter een 'n beroep op jou styl van die saak. Kies een, twee of dalk al die strategieë sal jou styl aan te pas. Gekombineer strategieë wat oor 174,73 teruggekeer in 2015 Full Service handel strategieë Vlak 3 Lede Ons het vier strategieë wat reeds slaan dit uit die park. Vlak 3 lede het toegang tot hierdie strategieë elke dag. Al hierdie strategieë kan motor verhandel deur een van ons 'n paar makelaar vennote. Die strategieë is, die Gevorderde Strategie met 'n jaar-tot-datum wen koers van 79,07, die Split Strategie met 'n jaar-tot-datum wen koers van 75, die SPY Debiet Butterfly met 'n oorwinning van 100, en die aanwyser Strategie met 'n wen koers van 61,54. Lees meer Ons jaar-tot-datum gekombineer wins vir die strategieë is 79,07 Komende Verdienste speel Vlak 2 Lede Vir diegene wat nie wil om te kyk en handel die mark elke dag, maar wil voordeel te trek uit 'n groot bewegende voorrade gedurende verdienste seisoen, hierdie eenvoudiger, maar baie insiggewend diens het 'n verlaagde prys wat perfek vir jou kan wees. Die Komende Verdienste bladsy is 'n groot vir diegene handelaars wat wil om te kyk deur baie insiggewend verdienste inligting, kies dan wat handel dryf hulle wil maak. Lees meer kry een gratis Week van Lidmaatskap Neem 'n week toetsrit van ons strategieë heeltemal gratis. geen strings attached Plus ontvang ons Gratis weeklikse insiggewende nuusbrief. Splitmaster Performance hoogtepunt van die week: Vir die week geëindig 26 Augustus 2016, het ons 'n ander SPY Debiet Butterfly wen handel en 'n lekker 13,89 oornag verdienste wen op ULTA - Past Resultate Onlangse speel Ons nuwe boek A Complete Instruksionele Guide to Opsie Trading Van die begin opsie handelaar om die meer gevorderde, leer hoe om handel te dryf soos die kenners. In hierdie stap vir stap, maklik en aangenaam lees, uit te vind wat is agter die ware meganika en sielkunde van opsies. Leer hoe om duur foute te vermy. Draai opsie handel in 'n hefboom instrument wat vir jou werk, in plaas van teen jou. Nou beskikbaar vir net 9,95 van die uitgewers Stock Splits. Tony Ponzo verduidelik die wins geleentheid in aandele wat verdeel. meer Basics van Stock Opsie Trading. Mike Celeste verduidelik hoe om jou spel te hefboom gebruik van voorraad opsies met die Splitmaster Basiese Strategie. moreHow ek Dag Handel die SPY Baie mense dink dag handel is dobbel: jy kan wen vir 'n rukkie, maar uiteindelik sal jy blaas jou rekening. Ek agreeyet Ek dag handel die SPY byna elke dag. Dag handel is deel van my oorloop metode en verskeie strategie benadering tot die bestuur van my portefeulje. Ek dag handel baie min kapitaal, en ek rig die wins in my minder riskant rekeninge. So hoekom pla as dag handel is dobbel Eenvoudig gestel, kan ek my kans te verhoog van 'n suksesvolle terugkeer met behulp van geld bestuur tegnieke. Ek verwag om eendag al die geld verloor in my dag handel accountthe doel is om die kapitaal Ek het begin met baie keer oor voordat dit gebeur vermeerder. Hierdie strategie werk, want ek dag handel met 'n klein persentasie van my hele beleggingsportefeulje, en die bedrag wat ek is bereid om risiko constantmeaning dat ek nie probeer om te vererger my opbrengste winste uit die rekening verwyder dadelik bly. Reeds hierdie jaar het ek die geld verdubbel in my dag handel rekening (nie sleg ag geneem word dat ons net 8 weke in die jaar). En omdat hierdie wins is getrek, selfs al is ek net ambagte gemaak verloor van nou af sou ek niks om te verloor omdat ek so te sê, speel met die huise geld. Dit is wat ek bedoel met geld bestuur: erken dat enige tyd wat jy kan blaas jou rekening en die beskerming van jou basis deur verset teen die versoeking om te vererger. Moenie Saamgestelde, het dit. Maar hoe weet jy Handel Alhoewel dag handel is dobbel, kan jy tegniese aanwysers hefboom en jou eie kennis om die uitgang ambagte te voer en met 'n hoër sukses tariewe. Hier is my formule vir die oprigting van 'n daaglikse ambagte: Ek handel eers die verkenners uitgestuur en wat ek gemonitor vir so lank dat my ingewande dikwels voorspel hoe dit sal beweeg. Sonder grappies. Wanneer jy hyperfocused. belê met jou gut doeltreffend kan wees. Ek gebruik weeklikse opsies om hefboom voeg en die vereiste kapitaal te verminder. Ek handel altyd by die geld oproep of sit dis gaan verval aan die einde van die week. Hierdie opsie het gewoonlik 'n delta rondom 0,50, wat beteken dat indien die SPY beweeg 'n 1.00 die opsie sal in waarde toeneem (of afname) deur 0.50a 50 terugkeer as die opsie is wat jy koop kos 1,00. Ek koop net oproepe en putsno fancy versprei. Ek probeer om te wees in 'n bedryf vir 40 minute maksimum. Seker, soms 'n handelsmerk duur 'n paar uur, maar ek het altyd die handel te sluit aan die einde van die dag maak nie saak wat. Ek hou van my ambagte wanneer meer dikwels betree om 13:00 EST as nie handel is plat die nuus van die oggend reeds verhandel op, en baie handelaars neem 'n middagete. Deur 1:30 of 2:00 die SPY beweeg en weer skud. Ek gee jou 'n handel te weet of die SPY is lomp of lomp op daardie dag, en ek bok nooit die tendens: as die SPY is stoot ek handel versoek indien die SPY is om af te gaan Ek handel wan. As die mark blyk flatthe RSI en MACD aanwysers is nie slaan uiterstes regdeur die Dayi net bly uit. Ek maak net een handel per dag. As ek die handel meer as wat die meeste geneig is ek óf verwaand en dink ek kan meer geld te maak of ek probeer om 'n verlies tradeboth is slegte idees te los. Ek waag nooit meer as 30 van my handel rekeninge kapitaal in enige een handel. Ja, hierdie persentasie is hoog, maar ek net waag geld Im bereid is om te verloor. Dit gesê, die SPY is stabiel so in werklikheid die risiko is meer soos 15. As die toestande reg is Ek skaal in 'n bedryf tot 4 keer die dollar-koste gemiddelde. Ek skaal net af, nooit upmeaning ek meer te koop as die prys daal, en toe ek die handel geheg Ek verkoop alles (nie volgens skaal uit). Ek my inskrywing deur wagtyd vir die RSI te steek 70 of 30 en dan wag vir die MACD lyne oor te steek en gaan in die teenoorgestelde rigting. Ek maak ook seker die MACD histogram bars duidelik lyk golwende heuwels, 'n aanduiding dat die SPY is nie plat. Op hierdie stadium betree ek, en indien die SPY gaan voort om te daal Ek koop meer op die pad af. Na die begin van 'n handelsmerk Ek stel altyd 'n sluiting handel prys, tipies 20 hoër as die opsie koopprys. Deur dit te doen beskerm my in die geval van 'n opwaartse styging in die mark en bevry my om vasgenael voor die rekenaarskerm. Ek verwerp nie stop verliese. Die SPY is nie mal vlugtige en byna altyd ek het 'n bietjie geld gelaat as 'n bedryf gaan teen my. Plus, ek het nooit waag meer as wat ek kan hanteer verloor. Stop verlies is sleg, want soms die mark werklik het om te val voordat dit terug kan optel. Ek het af 50 was net 20 10 minute later op wees. Ek vertrou op my maag my uitgaan (een van die redes wat ek nie outomatiese hierdie handel styl) TYD. Ek het altyd daarop uit om 'n 20 terugkeer uiteengesit, maar as die mark nie versnel Ek sal my doel te verlaag totdat dit stem ooreen met die werklikheid van wat die mark toe te gee. As 'n bedryf gaan teen my Ek het net wag vir 'n opswaai en gebruik die geleentheid om die verloorkant handel te sluit. Byna elke dag 'n paar koper kom in en stoot die SPY op of af vinniger as normaal in 'n groot handel, maar as ek nie verkoop teen 03:59 en gaan al kontant. Ek het hierdie reëls vir myself gestel het oor baie jare van die dag handel. Om 'n gevoel van hoe dit uit te speel in die werklike wêreld te kry, kan loop deur 'n handelsmerk wat ek gemaak het op 23 Februarie 2015 (Nota. Die tye in die grafiek is PST.) Van die begin van die dag die mark was bullishnotice hoe die grafiek is stoot eerder as downso Ek was op soek na oproepe handel. Op 12:35 EST die RSI gekruis die 30 linemeaning die SPY is waarskynlik gaan om te begin weer beweeg. Ek didnt maak nog 'n skuif, maar het my aandag aan die MACD. Sowat 15 minute later oor die MACD lyne, wat bevestig dat die SPY gereed om te beweeg was. Let daarop dat die MACD histogram bars duidelik lyk soos golwende heuwels. Op 01:00 EST n handel aangegaan ek deur die koop van SPY 27 Februarie 2015 210 oproepe vir 1.19. Ek het voordeel getrek uit 'n groot verkoper kom net voor ek die handel aangegaan, stoot die SPY af. As hierdie gebeurtenis later gebeur het ek dalk afgeskaal in en gekoop meer oproepe, maar op hierdie dag een oop en een sluiting handel het die knoop deurgehaak. Ek stel 'n beperking om al die opsies teen 'n prys van 1,43 (a 20 gewin) verkoop. Op 01:30 EST verlaag ek my limiet om 1.37 (a 15 gewin) omdat die mark te veel is weerkaats rond vir my om vol vertroue wees. Op 01:40 EST het 'n groot koper in en stoot die SPY in prys. My limiet einde getref, was die handel gesluit vir 'n 15 gewin. Die meeste wen dae uitspeel net soos hierdie voorbeeld. Alhoewel ek nie reken op groot kopers of verkopers verskuiwing van die SPY en help my betree of verlaat 'n handel teen beter pryse, dit gebeur gereeld en dit seker is lekker as dit die geval is. Moenie net 'n dag Trader ek net geverf jy 'n mooi rooskleurige prentjie van hoe jy buitenmaatse opbrengste dag handel kan genereer. Die ding is, elke dag is anders en 'n paar slegte dae sal beslis uit te wis jou rekening. Maar as jy voldoen aan die oorloop metode wat jy kan vandag handelswins die opbrengs van 'n minder riskante handel strategie te gebruik om sap. Dag handel is ook 'n goeie manier betrokke is by die mark elke dag om te bly en te slyp jou handel vaardighede. Sulke ervaring en kennis te maak dat jy 'n beter krediet verspreiding handelaar of koop-en-hou belegger. En, natuurlik, dag handel is 'n prettige stormloop. Steun vir die blog, deel asseblief. NewsletterMaster Swing Handelaars Ons missie is om te help om geld deurgaans handel markte maak as 'n swaai handelaar. Baie kan nie of wil nie vasgeplak aan 'n handel monitor alledaagse as 'n dag handelaar. Hierdie webwerf is vir jou dag handelaars op soek na swing handel idees en ambagte, hierdie webwerf is ook vir jou vir ons besoekers, verwelkom hierdie webwerf is ook 'n hulpbron vir jou nagaan deur Handelaars Biblioteek. Daar sal jy boeke oor handel gereël deur kategorie vind. Nuwe boeke word gereeld bygevoeg. Sien iets wat jy soos Bestel direk deur Amazon met 'n klik. Wil om tred te hou met handel blogs Ons blog voer is voortdurend opgedateer met die nuutste plasings. Vind blogs wat jy nie mag weet nie. Volg 'n blog wat jy nie sien vertoon Stuur vir ons jou voorstelle Ons het ook 'n wêreldwye ekonomiese kalender verskyn sodat jy kan bly op hoogte van belangrike ekonomiese aankondigings. Van tyd tot tyd, sal kenmerk artikels ook beskikbaar op die tuisblad wees. Geniet jou besoek en besoek dikwels Quote van die dag handel vir baie konsekwent winste, en klein verliese - nie vir 'n paar homerun winste en baie beskeie verliese. Hier is 'n paar van wat jy kan verwag om binne te vind:


No comments:

Post a Comment